RSS

3 Jenis Supplement Mampu Mengurangkan Buasir


Apakah Buasir??

Buasir atau hemorrhoid ialah pembengkakan luar biasa pada vena yang terletak di bahagian rektum dan dubur. Apabila vena ini membonjol keluar dan membuatkan otot mengembang dan membengkak dan terasa sakit.


Bagaimana buasir terjadi??

Buasir terjadi disebabkan terlalu banyak tekanan di bahagian rektum, menyebabkan dinding vena darah teregang dan membonjol. Kadangkala ianya boleh pecah dan menyebabkan proses pembuangan air besar menjadi sukar.



3 Supplement kurangkan buasir??

Apakah 3 supplement tersebut??? Mampukah ia merawat buasir?? Ya, ia mampu dan setiap supplement tersebut mempunyai fungsi tersendiri bagi merawat penyakit ini. 3 supplement tersebut ialah Zinc Complex, Omega Guard dan Ostematrix. Kombinasi ketiga-tiga supplement ini dikenali sebagai SET BUASIR Shaklee.


Set Buasir



Fungsi SET BUASIR??

Zinc Complex
Ia mengandungi kandungan zinc dan kalsium serta diformula berasaskan sayur-sayuran. Ia bertindak bagi menyembuhkan luka di bahagian dalam dengan lebih cepat dan pantas. Lama-kelamaan luka semakin pulih dan boleh membuang air besar seperti sediakala.

Omega Guard
Bila pesakit buasir nak membuang air besar, mereka terpaksa meneran, jadi otot di bahagian dubur akan mengembang serta membengkak dan proses pembuangan najis sangat sukar. Maka, dengan mengamalkan Omega Guard, ia membantu mengecutkan otot yang membengkak tersebut. Kalau nak membuang air besar, kita tak perlu lagi nak meneran.

Ostematrix
Ia juga membantu dalam pengecutan otot dan melancarkan proses pembuangan air besar. Maka, buasir dapat dikurangkan.


Amalkan SET BUASIR ni secara konsisten. Anda mampu mengatasi masalah buasir. Kalau tak cuba, tak tahu kan..Jom order sekarang. Sihat tanpa buasir!

sms/whatsapp: 0199718617
email: faiqacollections@gmail.com
ID Shaklee: 1092017 (Nur Ezatie)


0 comments:

Post a Comment