RSS

Cara Jadi Ahli Shaklee


Terdapat 2 pilihan macam mana nak jadi ahli Shaklee iaitu:



Cara 1: Yuran Keahlian


Yuran keahlian seumur hidup akan dikenakan sebanyak RM65 (semenanjung), RM75 (Sabah/Sarawak) dan kos pos member kit sebanyak RM10 ke alamat rumah anda. Member kit merupakan panduan bisnes Shaklee serta maklumat semua vitamin Shaklee. Anda boleh menggunakan ID saya (1092017) sebagai sponser/upline anda semasa pendaftaran. Saya akan membantu anda semasa proses pendaftaran.Selain tiu, saya akan memimpin anda ke jalan yang benar.hehe..saya akan menjemput anda ke group tertutup jutawan Shaklee dan group Whatsapp bagi membincangkan isu-isu berkaitan bisnes Shaklee.


 
Cara 2: Pendaftaran Percuma


Anda hanya perlu membuat pembelian sebanyak 200 points. Jika cukup, anda tidak perlu membayar yuran keahlian. 200 points bersamaan RM700+- dan secara automatik anda akan mendapat cash bonus (reward/bonus tunai bagi points terkumpul setiap bulan) kerana minimum cash bonus ialah 150 points. Anda boleh kongsi pembelian dengan keluarga atau sanak saudara untuk cukupkan 200 points.


 
Selepas anda decide cara 1 atau cara 2, saya akan bantu anda dengan proses pendaftaran. Maklumkan maklumat peribadi kepada saya seperti nama, alamat, no kad pengenalan dan no telefon untuk proses selanjutnya. Seterusnya pihak Shaklee akan pos member kit kepada anda. Anda boleh memulakan bisnes Shaklee dengan bimbingan jutawan upline dan anda akan berasa seronok berShaklee disamping kesihatan terjaga : )



Kenapa pilih jadi ahli???


Sangat menguntungkan jika anda membeli vitamin, anda akan mendapat pulangan bonus setiap bulan. Jika cukup minimum 150 points, anda berhak mendapat cash bonus..Lagi banyak points yang anda dapat, lagi banyak cash bonus yang akan anda terima. Bestnye!! Team Shaklee kami akan membantu anda menjana pendapatan sehingga 5 angka sebulan. Di samping membantu orang lain menjaga kesihatan, kita juga dapat mengamalkan vitamin untuk kesihatan diri sendiri, anak-anak, ibu bapa.


Jom join jadi ahli bersama saya sekarang dan anda akan terima bonus berganda-ganda : )


Cash Bonus+Sihat+Jana Income+Bantu Orang Lain


Psst satu lagi...Haaa saya nak kasi Ebook 5 Angka Dengan Shaklee untuk anda..Tak perlu bayar pun..FREE je kalau daftar dengan saya :))


Ebook Ekslusif 5 Angka Dengan Shaklee

Tunggu apa lagi??? Cepat daftar sekarang!!! Masa itu emas..Hubungi saya sekarang ye :))




0 comments:

Post a Comment