RSS

Tips Kulit Cantik Berseri Meletop!


Masih ingatkah anda mengenai entry saya sebelum ni mengenai collagen powder Shaklee yang sememangnya menjadi buruan ramai. Ia sememangnya antara produk hot stuff Shaklee setiap bulan. Peminatnya di kalangan wanita yang mengidamkan kulit yang sihat, cantik, bersrri, menawan..FULL Package! Sape yang tak nak kulit cantik kan? :) 

Bagi yang ingat-ingat lupa, jom saya review balik apa itu Collagen Powder Shaklee???

Collagen Powder


Collagen Powder Shaklee ni ialah kolagen yang diekstrek dari sisik ikan merah laut dalam. Ikan ni bebas dari toksik dan pencemaran. Maka, kajian telah dilakukan dan mendapati sisiknya mengandungi 4000mg kolagen "RSS Proprietari" yang sangat elok untuk kulit. Dan yang pastinya, ia merupakan sumber kolagen yang lasak dan terbaik!

Malas la nak cerita panjang lebar lagi sebab semua dah sedia maklum collagen ni memang Hebat! 

Nah saya kasi testimoni ni..biar testimoni berbicara.hehehe.. saya amik testimoni dari kawan-kawan saya. Memang sangat berkesan dan mereka sangat berpuas hati..


Testimoni 1: Tak habis 1 kotak lagi malah dah nampak perubahan ketara. Sangat Glowy ;)


Testimoni Collagen Powder-Glowy Shiny


Testimoni 2: Kulit tapak kaki dan kulit muka semakin lembut, halus mulus ;)


Testimoni Collagen Powder-Lembut&Halus

Selain itu, anda juga boleh menggunakan tips urutan wajah bagi mengembalikan keremajaan kulit anda. Ikuti 11 langkah urutan wajah (KLIK SINI


Jom amalkan collagen powder hari ni..Selamat tinggal kulit BERMASALAH!!!
Order sekarang :)




0 comments:

Post a Comment