RSS

Makna Di Sebalik Nama Blog

Hai guys!!!


Mesti anda semua tertanya-tanya apa makna disebalik blog saya kan?? Hehe...


nurezafaiqacollections.blogspot.com


Try anda semua teka..haa confirm tak tahu.hee...meh la saya bagitau ye..ianya gabungan nama saya serta nama yang direkacipta oleh saya sendiri..


nureza ialah awalan nama saya yang berasal dari Nur Ezatie... faiqa pula nama yang diilhamkan oleh saya sendiri.tiada kena mengena dengan nama asal saya.faiqa bermaksud popular atau bahasa omputih famous.hehe... collections pula bermaksud koleksi yang saya jual iaitu produk genie bra dan shaklee..


Haa sekarang semua dah jelas kan??:) Jika berkesempatan meh la pakat follow blog saya ye..insyaallah kat sini akan jadi medan perkongsian ilmu yang sedikit sebanyak membantu kita menjalani kehidupan seharian ;)

0 comments:

Post a Comment