RSS

Rumah Idaman Saya

Setiap orang pasti ada rumah impian masing2 kan??? Begitu juga saya..saya mengimpikan sebuah banglo yang sederhana besar..ada 3 bilik tidur..2 bilik air..ruang tamu yang agak luas tapi sederhana..dapur yang ekslusif..ruang rehat untuk bersantai bersama keluarga..

saya nak perabut dan hiasan dalaman dalam rumah simple tapi ekslusif..warna dinding rumah berlainan bagi setiap bilik supaya nampak ceria dan berwarna-warni..


Rumah Idaman


Luar rumah pula dihiasi dengan bunga-bungaan..landskap bertemakan taman..

Kalau boleh, banglo saya didirikan di kawasan kampung..udara di kampung lebih nyaman dan segar..ada laman di sekeliling rumah..bolehlah bercucuk tanam.hehe...anak2 pun boleh main di halaman rumah..kalau rumah flat jangan harap la..huhu...kalau ada duit lebih dan rezeki murah insyaallah impian ni akan jadi kenyataan..kawan2 tolong doakan ye ;)

0 comments:

Post a Comment