RSS

Percutian Keluarga

Baru2 ni saya bersama keluarga bercuti ke rumah abang saya di Gua Musang..nak kata cuti pun tak jugak pun sebab abah dengan ma bukan jenis yang suka melancong makan angin pun.hehe...cuma pergi melawat rumah baru abang kat sana.rumah dia baru siap je..


kalau ikutkan dari bulan 6 tahun 2013 lagi sepatutnya dah siap tapi bila korek2 rupanya kontraktor tu gali bijih besi sebelum kerja2 nak dirikan rumah.tapi tak tahu la sejauh mana kebenarannya.huhuhu.. rumah teres kat bukit...tapi nak kata sejuk pun tak jugak..


Perjalanan ambil masa lebih kurang 3jam dari rumah kami..huu jauh jugak sebenarnya..macam mana la agaknya perasaan abang dengan wife dia ulang alik seminggu sekali..rumah dia ok la ada 3 bilik, 2 bilik air, ruang tamu dan dapur..standard la rumah teres kan..jiran2 dia ada yang dah masuk pindah dan ada yang belum sebab ada yang renovate porch, belakang dan macam2 lagi la...


rumah dia ni fasa 1..so harga memang berpatutan tapi walaupun berpatutan, orang masih beli..yela nanti takkan nak tinggal bawah pokok pulak.hehe...haa ni la rumah abang saya..dia dah jadi penduduk tetap gua musang dah.huhu..

Rumah Baru Abang

0 comments:

Post a Comment