RSS

Quote Yang Paling Suka


Entry kali ni nak cerita antara salah satu quote yang paling saya suka dan masih saya guna sampai sekarang..Korang nak tahu tak?? Bajet suspen je.heheh..


Quotenye berbunyi: 



“Jangan Mudah Berputus Asa”


Mungkin ungkapan ni nampak macam biasa je bagi anda tapi memang sangat bermakna kepada saya..dari dulu sampailah sekarang saya masih berpegang kepada ungkapan ini..Banyak perkara dan dugaan yang pernah dilalui dan semuanya saya tempuhi..

Ungkapan ini dijadikan sebagai pembakar semangat di kala mengharungi pelbagai rintangan..Memang tak dinafikan, kadang2 ada ketika diri ni terasa lemah sangat dan hampir berputus asa namun saya cuba bangkit semula dan cuba sehabis daya untuk mengharunginya..Jika nak dihitung, tersangat banyaklah perkara yang memerlukan kesabaran untuk mengatasinya..Jangan mudah putus asa..cuba dulu, kalau tak dapat, cuba inisiatif lain..kalau tak dapat juga barulah tawakkal dan berserah kepada Allah..

0 comments:

Post a Comment