RSS

Rahsia Collagen Powder Sebagai Masker Untuk Kulit Cantik

Ramai yang tidak tahu sebenarnya ada vitamin semulajadi yang boleh membuatkan kulit muka kita gebu, licin dan cerah..tak macam produk kecantikan yang berlambak-lambak di pasaran yang mempunyai ramuan bahan kimia yang memberi kesan sampingan..

So, lepas ni tak payah pakai make up bagai dah..nak pergi kerja pun tak perlu berjam-jam nak solek muka, pakai foundation ke..suami pun tak payah tunggu lama anda bersiap.huhu..


Ada sesetengah wanita di luar sana yang pernah menggunakan vitamin Shaklee ni pasti telah merasai kelainan yang menakjubkan..mana taknya, kulit mereka anjal, berseri-seri macam anak dara gitu :)

Nak tahu salah satu vitamin yang kita boleh guna untuk buat masker?? Haa sudah tentula Collagen Powder..

Collagen Powder

Collagen ni memang dicipta khusus untuk kulit lebih sihat dan awet muda tau..Ianya merupakan supplemen kolagen yang hebat kerana diekstrak daripada sisik ikan merah..Itu yang membezakan collagen Shaklee dengan collagen di pasaran…Rupanya sisik ikan merah mempunyai kolagen yang berkualiti tinggi!
Sisik Ikan Merah


Kenapa Shaklee memilih sisik ikan merah??? Ini kerana ikan tersebut tidak terdedah dengan bahan-bahan kimia bahkan habitatnya bersih dari sampah sarap kerana berasal dari lautan dalam..So, ikan ni totally free dari sebarang pencemaran kimia..Ia menjamin tiada kesan sampingan jika memakainya..


Ramuan collagen ini juga dicampurkan dengan tujuh bahan utama seperti ekstrak bijih benih Camellia Japonica, ekstrak Pfaffia, collagen ikan, ekstrak kerang-kerangan, Lactobacillus Acidophilus, vitamin C dan Vitamin B..Wah cukup lengkap!


Untuk makluman anda, masker collagen powder sangat mujarab sebagai pelembap kulit, mencerahkan kulit, scrubber, menegang kulit, merawat kulit kusam, mengecilkan liang pori, merawat blackheads, melicinkan kulit, kulit segar dan awet muda..


Nak tahu cara-cara nak buat masker??? Jom order collagen powder sekarang dan secara automatik anda akan mendapat FREE EBOOK Resipi 15 Masker Shaklee. Khas untuk yang nak kulit cantik dan sihat sahaja!

Nak kulit licin dan cantik??

Jom order collagen powder sekarang!!
sms/whatsapp: 0199718617
email: faiqacollections@gmail.com

0 comments:

Post a Comment